Sunday, March 11, 2012

:D

its rainy outside..
dan aku yakin bahawa hujan lah yang selalu memberi inspirasi untuk menulis..
tempohari lepas post disini.. aku bongkar semula semua blog ku yang lain. ada yang di forum, Friendster (dah lupa password dan email) Word press, dan bertaburan dalam note di FB..

Esok Monday, hari yang paling membosan kan dalam satu minggu.. i try to love monday.. but i still in learning process. Monday adalah hari dimana meja akan di penuhi oleh segala kertas (hasil dari kes accident pada sabtu dan ahad) Apa yang aku suka tentang Isnin.. masuk office.. dan dapat kumpul semula dengan kawan2. Dan siap untuk mendangar cerita aka siaran tertunda tentang apa yang berlaku pada hari sebelum nya. I admit that i have a great colleague :D mereka yang suka memanjakan aku :D dan buat aku rasa aku lah mahkluk paling beruntung di seluruh cakerawala.. i have a lovely family and a lovely friend :D masalah memang wujud.. tapi tak akan merubah kasih sayang.
Today is my mother Birthday :D tapi tak ada special occasion since semua orang sibuk.. cuma aku dan emak yang stay dirumah dan enjoy masakan ku yang tak seberapa tu :p but we love you emak.. semoga Allah berikan yang terbaik buat emak dan di beri kesabaran untuk menghadapi kerenah kami adik beradik :D
actually i want to write more.. but my mind think about other thing right now.. i cant focus.. i had a weird dream last night.. :v





No comments:

Post a Comment